FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Wiemy jak ważne jest dla Was poczucie pewności co do składowych wynajmu. Macie jakiekolwiek pytania? Nie ma ich na poniższej liście? Zadzwońcie, lub napiszcie do nas a odpowiemy z chęcią na każde z nich.
Tak, bez względu na wybrany pakiet godzinowy zawsze w cenie znajduje się doświadczona obsługa fotobudki, która czuwa nad dobrą zabawą gości, dając im jednocześnie swobodę, tak aby zdjęcia miał w sobie „pierwiastek szaleństwa”
Absolutnie nie! Zdjęcia, a co za tym idzie wydruki, są nielimitowane. Wykonujemy tyle odbitek ile tylko chcecie
Najlepiej jest znaleźć dla niej miejsce oddalone od źródła dźwięku na tyle, abyśmy mogli porozumiewać się bez problemu z gośćmi. Najczęściej ustawiamy nasze fotobudki w holu, lobby, przy recepcji, w korytarzach, ale zdarzają się sale gdzie jesteśmy tuż przy parkiecie tanecznym i również sobie z tym radzimy. Tak samo z ilością potrzebnego miejsca – najlepiej zarezerwować dla nas miejsce o wielkości 2mx3m, ale radzimy sobie również na mniejszych powierzchniach. Bardzo ważne jest, aby w pobliżu znajdowało się gniazdko prądowe.
Oczywiście. W każdym pakiecie znajduje się indywidualny projekt wydruku – po skonsultowaniu się z Wami w sprawie Waszych wytycznych dotyczących wydruków, wysyłamy Wam kilka propozycji do akceptacji.
Nasza Fotobudka Retro pozwala na umieszczenie maksymalnie czterech zdjęć na pasku, lub pocztówce – najczęściej wybieranym przez Pary jest jednak format listka z trzema zdjęciami i odpowiednio widoczną personalizacją. W Fotolustrze mamy możliwość umieszczenia maksymalnie trzech zdjęć na każdym z formatów.
Nie, nie jest to liczone jako czas wynajmu. Czas wynajmu to czas jej pracy.
Od razu po ich wykonaniu. Wydruk dwóch listków zajmuje około 10-12 sekund.
Nie. Mimo, iż nasze napisy żarówkowe są hermetyczne, to z pełną odpowiedzialnością podchodzimy do kwestii bezpieczeństwa zarówno gości, jak i naszych elementów dekoracyjnych i ustawiamy je wyłącznie wewnątrz sal weselnych – doskonale oświetlają parkiet taneczny i są miejscem gdzie goście bez względu na pogodę, mogą cieszyć się robionymi na ich tle zdjęciami.
Oczywiście. Dodatkowo odbierając od nas samodzielnie ledony cena ich wynajmu zawsze jest korzystniejsza.
Tak. W każdym z pakietów godzinowych znajduje się niepersonalizowana księga gości (wzory są do wyboru), natomiast część Par Młodych decyduje się na swoją księgę gości. W takim wypadku od ceny wynajmu odejmujemy zawsze -50zł.
Zazwyczaj na dwa tygodnie/tydzień przed uroczystością. Jest to kilka pytań, na które najłatwiej będzie Wam odpowiedzieć na niedługo przed uroczystością – będziecie wtedy ostatecznie pewni co do harmonogramu wesela, ostatecznego ustawienia stołów, dekoracji, kolorów przewodnich – z łatwością 'ogarniemy sobie’ wtedy resztę związaną z fotobudką 🙂
O NAS
PRYWATKA EVENTY
tel. : 882 199 534
e-mail : kontakt@prywatkaeventy.pl
Piaski 13 A
98-240 Szadek ( woj. łódzkie )
NIP 8291748999